Your Cart

איסוף סחורה- בתיאום מראש עם החנות

ב-Waze סטון השרון, רחוב השיזף 3, אבן יהודה

טיפים להתאמת כיורים לבית

סוגי כיורים ותפקידים שונים

כאשר מדובר על כיורים בבית, אז יש לעשות מראש הפרדה בין סוגי הכיורים השונים כיוון שלכל אחד מהם יש ייעוד שונה, פונקציה שונה וממדים שונים. בנוסף אם מדובר על בית חדש בו יש לבחור מאפס את כל הכיורים, אז יהיה זה אתגר לבחור עיצוב כללי תואם בין הכיורים השונים, אך במקביל זו גם תהיה בחירה אסתטית ורצויה, (כמובן שלא בכל המקרים). לצורך מטרה זו יש קודם כל לדעת מה רוצים הן מבחינה אסתטית, הן מבחינה פונקציונאלית והן מבחינת מחיר.

בחירה מסוגננת לכיור בשירותים

כל שירותים של אורחים צרכים כיור, גם אם מדובר רק על כיור קטן. יש לקחת בחשבון שכיור זה אינו צריך להיות גדול, כיוון שרק שוטפים בו ידיים ולא משתמשים בו הרבה. בנוסף מדובר על כיור שהרבה פעמים מבקשים שיהיה מסוגנן וייצור רושם. כיורים שכאלו יש במגוון סגנונות, צבעים וחומרים ועל כן נהוג להקל על הבחירה ע"י התאמת הסגנון החזותי לנראות הכללית ששוררת בשירותים עצמם. באופן שכזה ניתן ליצור התאמה, או לחלופין ליצור קונטרסטיות מרשימה.

שימושיו הרבים של הכיור בחדר האמבט

יש לקחת בחשבון שכיור בחדר האמבט בעל מספר תפקידים וככזה יש להתאימו מראש מבחינת גדול, מיקום ועומק. בין התפקידים השונים של כיור ניתן למנות שטיפת ידיים, כיבוס ידני של כביסה עדינה, שטיפת הפנים, צחצוח השיניים ולעיתים אף שטיפת תינוקות. על כן כיור זה אמור להיות בממדים שיאפשרו נוחות שימוש, נוחות ניקיון ושהפרמטרים השונים יתאמו את המטלות השונות. כיום ניתן להשתעשע עם בחירה של כיור מאבן טבעית, כיורים צבעונים, עם צורות שונות ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *